.

söndag 6 november 2011

Äntligen....

Hej på er!
Ja det här med att uppdatera bloggen sisådär var 4:e månad verkar ju vara min grej... Jag vet inte vad jag ska skylla på. Lekt? Absolut. Firat att det är höst? Jajamen. Jo jag firar faktiskt att det blir höst - det är nog något av en favoritårstid... I helgen har jag i alla fall varit ensam hemma och fick ÄNTLIGEN tummen ur att göra något jag velat göra länge. Antar att det är bebis nr 2 som skyndar på mig. Tavlor saknas i sonens rum & jag har länge tänkt göra dem själv. Men ni vet hur det kan vara ibland... Projekten läggs på hög. Nu har jag i alla fall börjat beta av korthögen som jag tänkt ska bli lite enkla & personliga tavlor. Länge, länge sen jag köpte papprena: Little boy från Echo Park Paper. De är riktigt härliga! Den första tavlan har motivet av sonen 1 dag gammal. Utstansat namn i alfabetet Rainbow. Lite klassiska uppgifter om datum, klockslag... ja ni vet. Ett litet hjärta utklippt i cardstock. Ett stycke text från en sång som vi hade på hans barnvälsignelse. Fantastiskt vacker & den får mig fortfarande att börja gråta... Så. Kanske detta blogginlägg innebär att jag är back on track? Kram PS. Jag bjuder på den dammiga lampfoten som syns till vänster... DS.

5 kommentarer:

  1. söt...! Och tänk att snart har du en sån där liten igen! Önskar dej en skön vecka, Kram...

    SvaraRadera
  2. Jättesött i mina favvisfärger! Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin tavla!

    Idag fick vi paket på posten! =)
    Från er... Jag blev superglad! Tack så jättemycket! Superbra böcker ju!

    Vi ses snart! =)
    Ska bli så kul att träffa er. Det är ju jättelänge sen nu!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Jättesöt tavla, fina färger!!

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt! Jag gillar de svarta fotomattorna och att du satt allt lite snett!

    SvaraRadera