.

tisdag 17 maj 2011

Just thinking of you....

Hjälp vad en vecka har gått fort! Här har det varit fullt upp med jobb, städ, tvätt & lek. Känns som att det för det mesta är måndag eller fredag... I lördags fyllde min mamma år så jag skickade ett kort till henne. Om drygt 1 vecka kommer hon & hälsar på oss. Eftersom det är en bra bit emellan oss så är dessa besök verkligen efterlängtade. Och eftersom jag tänker på mamma lite extra när det är hennes födelsedag & jag inte får göra en frukostbricka med tänt ljus & paket på så tyckte jag det passade med detta kort. Mitt i min tvätthög sätter jag mig & tänker lite på henne... Stämpeln kommer från fantastiska The Greeting Farm. Papprena kommer från Magnolia & 3ndy Papir. De allra flesta av mina blommor kommer från Wild Orchid Crafts - en superduperbra nätbutik! I eftermiddag hoppas jag att jag & sonen kan baka lite bullar - behöver fylla på frysen. Men vem vet - han kanske inte är lika sugen som jag. Han kanske hellre går ut & leker i regnet - bäst jag själv förbereder mig mentalt på det... Ha en riktigt skön dag - passa på att stanna upp i allt vardagliga, typ tvätt, & skänk en tanke till någon du gillar... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar