.

söndag 8 maj 2011

Välkommen...

Så. Efter ett ganska långt uppehåll är jag nu tillbaka i bloggvärlden. För gamla läsare: ett nytt namn. För nya läsare: en blogg om mina makerier helt enkelt. Om mitt pyssleri & mitt bakeri. Jag hoppas att du ska kunna bli inspirerad till något av detta som jag tycker är fantastiskt kul. Det är skönt att kunna göra något helt annat ibland - mellan blöjbyten, tvätt & jobb. Fast jag tycker att mitt liv i övrigt är fantastiskt också, så ibland kanske det dröjer mellan inläggen - familjen går först... På nåt vis hoppas jag att jag kunnat hitta en bra balans mellan mig & rollen som mamma, fru, sjuksköterska & pysslare. På denna premiärdag av öppnandet av min blogg har jag varit på hantverksdag i vår bygd. Lokala förmågor & folk utifrån presenterade sig & sina alster. Var så roligt & mysigt... Blev en del sålt & en del köpt... Ett av mina kort jag hade med mig idag var det du ser på bilden. Jag älskar den söta stämpeln från The Greeting Farm. Även fått användning av min symaskin - en söm är en väldigt effektfull dekoration tycker jag. De mönstrade papprena kommer från Magnolia & Maja Design. Så...

Varmt välkommen att följa mig & mina strapatser. Lämna gärna ett litet spår efter dig... Kram

PS. Tror att det blir lite snyggare att läsa min blogg om du har typsnittet Mountains of Christmas nedladdat till din dator...Bara ett tips DS.

6 kommentarer:

  1. kul att du är igång igen... ska bli spännande att se vad du hittar på! Ha det gott, kram...!

    SvaraRadera
  2. kul att du kommit igång!! Jag vill beställa ett studentkort till en tjej!! Kramar från grannen..))

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du startat! Har inte tittat hos dig tidigare, men kommer garanterat titta in igen. Är oxå helt såld på pyssel o bak :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är jättekul att du börjat blogga igen! =)

    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Härligt att du bloggar och visar dina fina alster igen, ska bli spännande att se vad som kommer framöver! ♥

    SvaraRadera
  6. ♥-ligt Välkommen Tbx!

    /Jam & Kram från mig

    SvaraRadera